Milloin uutiskirje kannattaa lähettää?
Onko sillä merkitystä, milloin ja kuinka usein uutiskirje lähetetään? Pitäisikö olla ensimmäisenä liikkeellä heti viikon alussa vai olisiko parempi tähdätä hetkeen, jolloin vastaanottaja on hoitanut kiireellisemmät asiat postilaatikostaan?
Kyllä, lähetysajankohdalla ja -määrillä on väliä! Oikein valittu lähetyshetki voi näkyä merkittävänä lisäyksenä niin klikeissä kuin euroissakin mitattuna. Päätösten tueksi on onneksi paljon tutkittua tietoa. Tärkeää on kuitenkin myös tehdä kokeiluja, sillä optimointi voi moninkertaistaa tulokset.
OTA YHTEYTTÄ
Kaipaatko tukea uutiskirjeen synnyttämiseen tai jatkokehitykseen?
Opas: Kuinka syntyy koukuttava ja tehokas uutiskirje
Olemme koonneet tähän oppaaseen kaiken, mitä sinun pitää uutiskirjeistä tietää: tutkittua tietoa, kattavat vinkit ja tarkistuslistat sekä paljon esimerkkejä.
Näin saat näkyvyyttä julkaisulle LinkedInissä
Koukuttava ja yleisöäsi kasvattava sisällöntuotanto Linkkarissa ei ole avaruustiedettä, poimi tärkeät vinkit talteen.
Sisältöjen hakukoneoptimointi: Kolme laiminlyöntiä ja kuinka korjata ne
Sisältöjen hakukoneoptimointi eli SEO mielletään liian usein lähinnä sivuston teknisten ominaisuuksien korjailuksi.