Minkälainen sisältö uutiskirjeessä toimii?
Tehdäänpä tämä nyt heti selväksi: jos uutiskirje on vain kokoelma verkkosivuston tuotteita ja tarjouksia, se ei ole uutiskirje vaan mainos. Uutiskirjeellä pitää tähdätä ylemmäs – sen pitää ansaita paikkansa tilaajan sähköpostilaatikossa.
Mainoksillekin on kohderyhmänsä, mutta tarjoushaukat tai jo valmiiksi yritykseen sitoutuneet asiakkaat eivät tuo kasvua, ja suoraviivaista mainontaa voi tehdä tehokkaammin muualla kuin sähköpostissa.
OTA YHTEYTTÄ
Kaipaatko tukea uutiskirjeen synnyttämiseen tai jatkokehitykseen?
Opas: Kuinka syntyy koukuttava ja tehokas uutiskirje
Olemme koonneet tähän oppaaseen kaiken, mitä sinun pitää uutiskirjeistä tietää: tutkittua tietoa, kattavat vinkit ja tarkistuslistat sekä paljon esimerkkejä.
Näin saat näkyvyyttä julkaisulle LinkedInissä
Koukuttava ja yleisöäsi kasvattava sisällöntuotanto Linkkarissa ei ole avaruustiedettä, poimi tärkeät vinkit talteen.
Sisältöjen hakukoneoptimointi: Kolme laiminlyöntiä ja kuinka korjata ne
Sisältöjen hakukoneoptimointi eli SEO mielletään liian usein lähinnä sivuston teknisten ominaisuuksien korjailuksi.