Onko uutiskirjeestä hyötyä markkinoinnissa?
Kaikki vihaavat sähköpostia ja erityisesti kaikkea kaupallista sähköpostia. Uutiskirje on vanhanaikainen ja kuoleva tapa lähestyä asiakkaita ja potentiaalisia asiakkaita. Uudet sukupolvet suosivat muita viestinnän keinoja ja alustoja.
Väärin, väärin, väärin.
Sähköpostin ja uutiskirjeen kuolemaa on ennustettu vuosikaudet, mutta kaikki merkit viittaavat siihen, että tämä markkinoinnin muoto vahvistuu edelleen.
OTA YHTEYTTÄ
Kaipaatko tukea uutiskirjeen synnyttämiseen tai jatkokehitykseen?
Opas: Kuinka syntyy koukuttava ja tehokas uutiskirje
Olemme koonneet tähän oppaaseen kaiken, mitä sinun pitää uutiskirjeistä tietää: tutkittua tietoa, kattavat vinkit ja tarkistuslistat sekä paljon esimerkkejä.
Näin saat näkyvyyttä julkaisulle LinkedInissä
Koukuttava ja yleisöäsi kasvattava sisällöntuotanto Linkkarissa ei ole avaruustiedettä, poimi tärkeät vinkit talteen.
Sisältöjen hakukoneoptimointi: Kolme laiminlyöntiä ja kuinka korjata ne
Sisältöjen hakukoneoptimointi eli SEO mielletään liian usein lähinnä sivuston teknisten ominaisuuksien korjailuksi.