Sanoitamme taidolla
Et usko, mitä kaikkea sanoilla voi saada aikaan
Väittävät, että pian tekoäly kirjoittaa kaiken puolestamme. Me väitämme, että mitä enemmän digitaalisessa universumissa on sanoja, sitä tärkeämpää on erottua yksilöllisillä ja ajatuksella tuotetuilla sisällöillä. Taidokas teksti tavoittaa, koukuttaa, vaikuttaa ja yllättää.
Referenssi
Tarina projektista tai yhteistyöstä. Asiakkaan ja yrityksen asiantuntijoiden haastattelujen perusteella syntyy kiinnostava kertomus siitä, mitä, miksi ja miten saimme tulosta aikaan.
Asiakkaan julkinen kiitos kertoo, että kanssamme on helppo onnistua.
Asiantuntija
Yrityksen työntekijän henkilökuva, joka nostaa asiantuntijuutta mutta tuo myös persoonan esiin. Henkilöbrändäys kehittää myös työnantajamielikuvaa.
Meillä on fiksuimmat tyypit ja paras osaaminen.
Seo tai tieto
Tietosisältö vastaa asiakkaiden kysymyksiin, antaa vinkkejä ja tarjoaa syvempää näkemystä. Sisällöt optimoidaan hakukoneille yrityksen tärkeimmillä avainsanoilla.
Hakutuloksissa tavoittelemme tietenkin kärkipaikkaa.
Editointi
Valmista sisältöä on jo paljon, mutta se ei koukuta, konvertoi tai ole ajan tasalla? Digitaalisten sisältöjen lisäksi ammattimaista editointia kaipaavat myös esitysmateriaalit, raportit, myynti- ja kampanjasisällöt sekä esitteet.
Osamme asiamme, mutta miten sen saisi muotoiltua iskeväksi sisällöksi?
Mietittyjä sisältöjä pitkän kokemuksen voimalla
Voittamon sisällöntuotannosta vastaava Inka on työskennellyt journalismin ja kaupallisen sisällön parissa yli 20 vuoden ajan: tuottanut sisältöä, vetänyt tiimejä ja kehittänyt toimintatapoja.
Saat avuksesi liiketoimintaa ymmärtävää ajattelua ja tarvittaessa verkostostamme tiimillisen kovatasoisia osaajia.
Inkan työhistoriaa mm.
- Alma Media: toimittaja, verkkotoimittaja, uutispäällikkö, kehitysjohtaja
- Sanoma Media & Schibsted Suomi: liiketoimintajohtaja kaupalliset sisällöt
- Henkilökohtainen blogi inkapartanen.fi
Inka Partanen • 040 58 79 278 • inka@voittamo.fi
Voittamon tuottamaa
Opas: Kuinka syntyy koukuttava ja tehokas uutiskirje
Olemme koonneet tähän oppaaseen kaiken, mitä sinun pitää uutiskirjeistä tietää: tutkittua tietoa, kattavat vinkit ja tarkistuslistat sekä paljon esimerkkejä.
Näin saat näkyvyyttä julkaisulle LinkedInissä
Koukuttava ja yleisöäsi kasvattava sisällöntuotanto Linkkarissa ei ole avaruustiedettä, poimi tärkeät vinkit talteen.
Sisältöjen hakukoneoptimointi: Kolme laiminlyöntiä ja kuinka korjata ne
Sisältöjen hakukoneoptimointi eli SEO mielletään liian usein lähinnä sivuston teknisten ominaisuuksien korjailuksi.