Miten uutiskirjeen tuloksia mitataan ja parannetaan?
Uutiskirjeen lähetys ja jopa sisällöntuotanto on mahdollista automatisoida hyvin pitkälle. Voit aivan hyvin valjastaa järjestelmät koostamaan uutiskirjeesi tietyllä logiikalla ja lähettämään sitä suunnitelmasi mukaan tilaajille ilman että joudut tekemään juuri mitään – tähänhän markkinoinnin automaatio juuri tähtää.
Jos kuitenkin haluat parhaita mahdollisia tuloksia – ja kukapa ei haluaisi – käytät vähintään kaiken automaatiolla säästetyn ajan tulosten seurantaan ja uutiskirjeen optimointiin näiden lukujen perusteella. Hyvin pienilläkin muutoksilla voi saada merkittävää parannusta aikaan!
OTA YHTEYTTÄ
Kaipaatko tukea uutiskirjeen synnyttämiseen tai jatkokehitykseen?
Opas: Kuinka syntyy koukuttava ja tehokas uutiskirje
Olemme koonneet tähän oppaaseen kaiken, mitä sinun pitää uutiskirjeistä tietää: tutkittua tietoa, kattavat vinkit ja tarkistuslistat sekä paljon esimerkkejä.
Näin saat näkyvyyttä julkaisulle LinkedInissä
Koukuttava ja yleisöäsi kasvattava sisällöntuotanto Linkkarissa ei ole avaruustiedettä, poimi tärkeät vinkit talteen.
Sisältöjen hakukoneoptimointi: Kolme laiminlyöntiä ja kuinka korjata ne
Sisältöjen hakukoneoptimointi eli SEO mielletään liian usein lähinnä sivuston teknisten ominaisuuksien korjailuksi.