Kuinka kerrytetään uutiskirjeelle tilaajia?
On helppo kuvitella, että uutiskirjeen tärkein menestystekijä on sen sisältö: kiinnostava sisältö vetää puoleensa tilaajia, lukijoita ja asiakkaita ja siten tuottaa tietysti hyviä tuloksia, vai mitä? Väärin.
Jo ennen kuin kohdeyleisösi tietää mitään uutiskirjeesi mahtavasta sisällöstä, voit pilata kaiken parilla kriittisellä virheellä. Ja kääntäen: näillä ratkaisevilla askelilla voit saada uutiskirjeesi lentoon.
OTA YHTEYTTÄ
Kaipaatko tukea uutiskirjeen synnyttämiseen tai jatkokehitykseen?
Opas: Kuinka syntyy koukuttava ja tehokas uutiskirje
Olemme koonneet tähän oppaaseen kaiken, mitä sinun pitää uutiskirjeistä tietää: tutkittua tietoa, kattavat vinkit ja tarkistuslistat sekä paljon esimerkkejä.
Näin saat näkyvyyttä julkaisulle LinkedInissä
Koukuttava ja yleisöäsi kasvattava sisällöntuotanto Linkkarissa ei ole avaruustiedettä, poimi tärkeät vinkit talteen.
Sisältöjen hakukoneoptimointi: Kolme laiminlyöntiä ja kuinka korjata ne
Sisältöjen hakukoneoptimointi eli SEO mielletään liian usein lähinnä sivuston teknisten ominaisuuksien korjailuksi.